El jefe territorial de Educación, César Pérez Ares, salió al paso del las quejas planteadas por la Asociación de Nais e Pais (ANPA) do Colexio Froebel que ha convocado a la comunidad escolar a una reunión el próximo 26 de mayo para analizar la situación en la que se encuentra el centro y decidir si inician medidas de presión para demandar que se acometan las obras de mejora de las instalaciones.
El jefe territorial recordó que ya informó en su día a los padres y la dirección del centro que en relación a los traballos que faltan, serán ejecutados a lo lorgo del 2015/16, "polo que voltarase a manter unha reunión en setembro para analizar o orzamento do mesmo".
En cuanto a la tercera fase del proyecto de reforma del centro, el jefe territorial ha recordado que supone una inversión de un millón de euros, "e nestes tempos a Xunta ten que priorizar as obras de ampliación dos CIFP A Xunqueira e Carlos Oroza, así como a cuberta do IES Sánchez Cantón, que supoñen un total de máis de 1,7 millóns de euros, aos que se deberá sumar o custo doutras obras de menor contía en centros de Primaria e Secundaria da cidade de Pontevedra", ha declarado.
Para César Pérez Ares, esto no quiere decir que las obras de la tercera fase del Froebel no se vayan a acometer, "senón que se irán analizando e executando segundo se conte con orzamento, tendo en conta que a súa execución total nestes intres é imposible por razóns económicas pero tamén técnicas, xa que suporía a paralización da actividade escolar a lo menos ao longo de medio ano".
Respecto a las obras llevadas a cabo en las dos primeras fases, Pérez Ares señala que supusieron una inversión de 870.000 euros.
Y reconoce que queda por acometer de la segunda fase la reforma de la carpintería exterior, restaurando la existente en las dependencias de dirección, pedagogía y orientación. También está comprometido el montaje de nuevas ventanas y puertas, todas ellas de aluminio con caja de persiana compacta y recercado con aislamiento en fiestra.
En este sentido, para la Consellería de Educación "o prioritario é a mellora das instalacións dos centros de FP, dado o volume de alumnado que nestes intres presentan e dada alta demanda que temos para os vindeiros cursos, e incluso, en algúns casos, como é o ciclo de madeira para garantir a seguridade do alumnado".