Salvamento Marítimo investiga un vertido denunciado por la APDR en el muelle de las Corbaceiras

Pontevedra
13 de febrero 2021

La Asociación por la Defensa de la Ría (APDR) acaba de denunciar un vertido a la ría de Pontevedra localizado en el muelle de las Corbaceiras, concretamente junto a la sede del Gremio de Mareantes y la nave de la Escuela de Piragüismo Ciudad de Pontevedra

Vertido en el Muelle de As Corbaceiras
Vertido en el Muelle de As Corbaceiras / APDR

La Asociación por la Defensa de la Ría (APDR) acaba de denunciar un vertido a la ría de Pontevedra localizado en el muelle de las Corbaceiras, concretamente junto a la sede del Gremio de Mareantes y la nave de la Escuela de Piragüismo Ciudad de Pontevedra.

Según informa el presidente de la APDR, Antón Masa, la incidencia fue comunicada al Servicio de Protección de la Naturaleza (SEPRONA), de la Guardia Civil, a la Policía Local y al 112, y tuvieron respuesta de Salvamento Marítimo, que les confirmó que iniciaban una investigación.

Antón Masa ha explicado que "trátase dun vertido de certa magnitude e moi patente nun longo traxecto cara á boca da Ría".

Ahora el colectivo ecologista espera tener información de Salvamento Marítimo antes de tomar alguna otra decisión al respecto "sexan quen sexan os responsábeis do vertido". Además la APDR denuncia los "permanentes vertidos, de distinta natureza, que se seguen producindo de forma sistemática" y critican que no se adopten "as necesarias medidas para a súa erradicación definitiva". 

"A nosa Ría, e os ríos que a conforman, e a nosa maior riqueza e non se pode permitir que estas situacións a poñan en perigo", destaca Antón Masa.

Esta misma semana la Asociación Pola Defensa de la Ría dio la voz de alarma por la existencia de un vertido procedente de Cocheras, que sale por el aliviadero de la EDAR de Os Praceres en momentos de fuertes lluvias, "unha situación que tería que ter sido solucionada hai tempo e da que Xunta e Concello de Pontevedra responsabilízanse mutuamente", dice Antón Masa. 

"Descoñecemos tamén neste novo vertido de quen é a responsabilidade, pero sexa quen sexa, esiximos de quen teñan as competencias para facelo, que se abra unha investigación que permita esclarecer os feitos e, no seu caso, perseguir aos responsábeis e aplicar as correspondentes sancións", añadió el presidente de la APDR.

Por último, desde el colectivo ecologista animan a la ciudadanía a denunciar este tipo de hechos.