El alcalde de Poio, Ángel Moldes ha advertido este lunes de que "a situación económica do Concello vai ser moi complexa para este ano".
Según ha asegurado el nuevo regidor de Poio "agora mesmo a maioría das partidas do orzamento están esgotadas"
"Somos o Concello con máis débeda de toda a provincia de Pontevedra" ha lamentado unas vez más Ángel Moldes pero ahora ya como alcalde de Poio encargará una auditoría a los funcionarios del Concello para tener un análisis claro de la situación económica de la administración local "imos ver, cando fagamos esa auditoría, cantas facturas están pendentes de pago e sen partida orzamentaria".
Ángel Moldes anunciará este miércoles la organización del nuevo gobierno municipal y las áreas que gestionará cada concejal.
"A min gústame ser moi respectuoso cos tempos", ha señalado Moldes para justificar que los funcionarios del Concello de Poio serán los primeros en tener conocimiento de estos cambios que, posteriormente, serán comunicados a la prensa.
Lo que sí ha adelantado es que "apostamos a que todo o Concello funcione como un único equipo", reiterando lo ya expuesto en su discurso de este sábado durante el pleno de investidura.
Por último, Ángel Moldes ha repetido que quiere que el suyo sea "un goberno para todos, de escoitar, con moita humildade e buscando solucións para os problemas reais dous nosos veciños".