El vídeo entra en campaña: Todos por Pontevedra vs PP

Pontevedra
16 de mayo 2015

"Para nós o desemprego é o máis importante". Con este título, Tod@s por Pontevedra colgaba en las últimas horas un vídeo en el canal Vimeo. Supone su irrupción en esta plataforma y, al mismo tiempo, la constatación de que los vídeos han entrado de lleno en la campaña electoral de cara al 24 de mayo en Pontevedra

Captura de pantalla del vídeo de Tod@s por Pontevedra
Captura de pantalla del vídeo de Tod@s por Pontevedra

"Para nós o desemprego é o máis importante". Con este título, Tod@s por Pontevedra colgaba en las últimas horas un vídeo en el canal Vimeo. Supone su irrupción en esta plataforma y, al mismo tiempo, la constatación de que los vídeos han entrado de lleno en la campaña electoral de cara al 24 de mayo en Pontevedra.

Para nós o desemprego é o máis importante from Tod@s por Pontevedra on Vimeo.

Estes formatos entraron en campaña como unha forma de réplica entre os alcaldables porque nel Tod@s por Pontevedra non só pretende explicar aos pontevedreses que "o problema máis grave que ten Pontevedra é a falta de emprego" e pedirlle o seu voto fronte a esta situación: "Non permitas que siga así. Toma partido". Con este vídeo, o partido que lidera María Biempica responde directamente ao presentado polo PP de Jacobo Moreira o día do inicio de campaña: "El 24 de Mayo le vamos a dar la Vuelta".

Si el PP de Pontevedra criticaba la gestión realizada en los últimos años por el Gobierno Bipartito BNG-PSdeG-PSOE y recogía 'defectos' de la ciudad como baches, baldosas rotas o locales vacíos, María Biempica le responde directamente en una de las frases de su vídeo: "Se para ti o grave son unhas lousas rotas, entón non somos a túa opción".

La polémica está servida. Queda esperar por la respuesta.