La concejala coordinadora del Rural, María José Abilleira, mantuvo una reunión este martes con el presidente de la asociación de vecinos Os Campos, Raimundo Argibay, con el fin de analizar y hacer un seguimiento las diferentes actuaciones realizadas o que están por venir en la parroquia de Mourente, además de analizar y tomar nota de las necesidades que la asociación detecta en la parroquia.
Está previsto que la coordinadora del Rural mantenga una nueva reunión este miércoles, 9 de agosto, con la asociación de vecinos Santa María de Xeve; mientras el jueves, 10 de agosto, tenga otra con la asociación de vecinos Santo André de Xeve.
A lo largo de los próximos días a agenda de reunión seguirá su curso, recordando la edil que "o Goberno Local está nunha nova etapa, con novos retos e proxectos de futuro".
"Desde o Concello queremos manter e potenciar unha canle de comunicación permanente cos distintos colectivos veciñais das parroquias", explica Abilleira. "Estamos a traballar co fin de estreitar lazos entre os colectivos e as institucións locais na procura dun mellor entendemento que permita e abra a porta a unha axilización dos proxectos, amais de mellorar a calidade de vida das persoas que viven no rural".