La presidenta de la Deputación lamenta que "haxa mulleres que non se somen á loita pola igualdade"

Pontevedra
22 de julio 2016

Carmela Silva afirmó "non comprender" como puede haber "unha soa muller responsable política" que sea "incapaz de entender" que lo que está defendiendo la Deputación de Pontevedra "non só é á presidenta da institución" sino que se actúa contra el "mensaxe" que se traslada a la sociedad de que"poden insultar vostedes o que lles pareza porque iso é normal segundo di unha xuíza", ha declarado

Carmela Silva, presidenta de la Deputación de Pontevedra
Carmela Silva, presidenta de la Deputación de Pontevedra / Mónica Patxot

La presidenta de la Deputación, Carmela Silva, ha lamentado que "haxa mulleres que non se somen á loita pola igualdade".

Carmela Silva hizo estas declaraciones después de participar en Moaña en la apertura de la primera Cumbre de Alcaldesas que bajo el lema " Política en Femenino: una nueva perspectiva en los municipios" pretendía reunir a las 39 regidoras existentes en Galicia, aunque faltaron a la cita las mujeres del Partido Popular. Un hecho que lamentó Carmela Silva ya que dijo "a loita pola igualdade non ten que ter cor partidaria, ten que ser un obxectivo común".

Además Silva lamentó que las mujeres solo ostenten el 12,4 % de las alcaldías gallegas. "Este dato é un drama", señaló.

En esta reunión estuvo muy presente el auto de la jueza de violencia de género en el que no aprecia delito en llamar "mala zorra", "furcia" e "hija de puta" a la presidenta de la Deputación.

"Están todas moi preocupadas", afirmó Carmela Silva respecto a la "incomprensión e sorpresa" de las mujeres presentes en la cumbre de Moaña, "todas coinciden en que estes insultos gravísimos non poden ser entendidos como unha relación normal no ámbito da política", ha añadido.

Carmela Silva recogió la solidaridad de sus compañeras y afirmó "non comprender" como puede haber "unha soa muller responsable política" que sea "incapaz de entender" que lo que está defendiendo la Deputación de Pontevedra "non só é á presidenta da institución" sino que se actúa contra el "mensaxe" que se traslada a la sociedad de que "poden insultar vostedes o que lles pareza porque iso é normal segundo di unha xuíza", ha declarado.

La presidenta de la Deputación de Pontevedra se refería de este modo a la reacción de la coordinadora de organización del PP de Pontevedra y alcaldesa de Moraña, Luisa Piñeiro, quien celebró que la justicia desestime la denuncia contra el exedil del Partido Popular de su municipio, Jorge Caldas. La alcaldesa popular llegó a acusar a la dirigente socialista de "tratar de enturbar a vida política, de forma claramente partidista, a través da xustiza".

"Me entristece profundamente que haxa mulleres que non se somen á loita pola igualdade", respondió Carmela Silva. Y aclaró que "eu non admito desculpas cando se profiren insultos sexistas contra as mulleres" dijo respecto a la dimisión del edil del PP, porque "ten que haber unha sanción para que as mulleres saiban que están protexidas polo Poder Xudicial".

"Para min é unha prioridade política defender a igualdade", sentenció Carmela Silva.