César Abal agarda que María Rey ofreza desculpas e unha explicación

Pontevedra
25 de outubro 2016

Cesar Abal indicou que "María Rey debería dejar de buscar culpables para un problema que ella misma creó"

César Abal, concelleiro do Partido Popular
César Abal, concelleiro do Partido Popular / Mónica Patxot

Aínda que non recibiu traslado do expediente sancionador, o concelleiro do Partido Popular, César Abal, compareceu este martes en rolda de prensa para desmentir as acusacións vertidas pola concelleira de Ciudadanos, María Rey que considera ao edil do PP autor dunha falta "moi grave" por filtrar á prensa un expediente municipal con información sobre a súa ex parella.

Cesar Abal explicou que "a mí me llamó un periodista del diario ABC el día anterior a la publicación de la noticia y yo, como es mi deber, accedo al expediente para ver de qué va el asunto". O concelleiro popular engadiu que "una noticia de ese calibre, que está dos o tres días en la prensa, no se elabora en media tarde".

O concelleiro do PP mostrouse convencido de que respectou o seu deber de sixilo, aínda que tamén destacou que "esa es una sentencia pública". 

"Yo soy un concejal que me dedico a mi trabajo, no me dedico a temas cutres", apostilou.

Cesar Abal indicou que "María Rey debería dejar de buscar culpables para un problema que ella misma creó"

Convencido de que "esta pataleta no va a tener más recorrido", César Abal avanzou que presentará as alegacións pertinentes. 

"María Rey quiere buscar culpables para una acción deplorable, que es la que cometió ella, premeditadamente, aprovechándose de una tarjeta falsificada para aparcar en zonas habilitadas para personas con movilidad reducida", destacou, "para esta concejala lo malo no es aparcar en plazas destinadas a personas con discapacidad. Para María Rey lo malo es que un medio de comunicación nacional lo publicara",  puntualizou.

"María Rey no pidió disculpas a nadie, ni ofreció explicación alguna a las personas con movilidad reducida a las que, durante por lo menos cuatro meses, privó de un aparcamiento utilizándolo de manera fraudulenta" manifestou Abal, quen lamenta verse obrigado a saír hoxe en rolda de prensa a tratar este asunto en lugar de falar dos asuntos que preocupan aos pontevedreses.

"Cuando este expediente se archive, que se archivará, supongo que tampoco me dará explicaciones ni me pedirá perdón", sentenciou.