Tino Domínguez compón este primeiro programa de "El club de la esquina" con The Ventures, Trisa Yerwood, The Scorpions, MonaLisa Twins, Adamo, Sam Cooke, Roy Orbison, The Four Seasons, Bee Gees e The Beatles. Do pop español dos 60 recupera a Micky y los Tonys e a Los Módulos. Oco igualmente para as bandas locais con Black Stones.
El club de la esquina #1
Radio
01
de febreiro
2018
Actualizado:
27
de novembro
2024
El club de la esquina #1
Máis novidades