O Grupo Deportivo Supermercados Froiz denunciou o roubo de catro bicicletas do furgón mentres disputaba a carreira de Toledo.
A escuadra alimenticia viaxou esta fin de semana para disputar a tradicional Volta a Toledo pero, ese mesmo día, fóronlle roubadas as bicicletas de dentro da furgoneta, que se atopaba fronte á recepción do hotel onde se hospedaban en Ocaña.
Trátase de catro BH aerolight vermellas que levan bielas rotor.
Desde o club piden a máxima difusión para atopalas.